Forum www.brydzyk.fora.pl Strona Główna www.brydzyk.fora.pl
BRYDŻ DLA DREWNIAKÓW
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Kinect Launch Titles Use Scaleform GFX UIs

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.brydzyk.fora.pl Strona Główna -> Dyskusje brydżowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
h3dnu6scocx




Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: England

PostWysłany: Pon 8:46, 03 Sty 2011    Temat postu: Kinect Launch Titles Use Scaleform GFX UIs

11/24/2010 5:27:22 AM Scaleform revealed that its flash-based UI middleware is used in four of Kinect's launch titles: Rare's Kinect Sports,[link widoczny dla zalogowanych], Frontier Developments' Kinectimals, BigPark's Kinect Joy Ride and Good Science's Kinect Adventure.
Rare lead project manager Salvatore Fileccia said that the [link widoczny dla zalogowanych] range of sports in Kinect Sports, plus a new controller-free interface unfamiliar to even seasoned consumers meant that user interfa Final Fantasy XIV power leveling ce design was especially important to his project, and that using Scaleform helped the team work more quickly.
UIs designed with Scal Final Fantasy XIV gold eform GFx are compatible with all the voice and motion inputs that Kinect games require, the company says. "We’re thrilled to be used FinalFantasy XIV account in Microsoft’s launch titles for Kinect,[link widoczny dla zalogowanych]," says Scaleform president and CEO Brendan Iribe, praising the interface innovation that Kin Final Fantasy XIV Gil ect brings to the market.
The most recent edition of Scaleform GFX, 4.0, supports Flash 10 and ActionScript 3.0 and claims a two- to FFXIV power leveling five-fold performance boost over previous GFx iterations. The company has been taking steps to expand its business,[link widoczny dla zalogowanych], including implementing support for 3D menus in games using GFx, integration with Epic Games' Unreal Engine 3 and a spike in growth in South Korea.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.brydzyk.fora.pl Strona Główna -> Dyskusje brydżowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin