Forum www.brydzyk.fora.pl Strona Główna www.brydzyk.fora.pl
BRYDŻ DLA DREWNIAKÓW
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

moncler outlet Tourism Image Perception Model - A

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.brydzyk.fora.pl Strona Główna -> Dyskusje brydżowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
defgf96tj




Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 862
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: England

PostWysłany: Czw 7:14, 20 Sty 2011    Temat postu: moncler outlet Tourism Image Perception Model - A

,[link widoczny dla zalogowanych]
Tourism Image Perception Model - A public perception as an example of the image of Shanghai Tourism


etivesandrejecters [J]. JournalofTravelResearch, l997, 36 (1) :35-43. [8] Baloglu, S. Apathanalyticmodelofvisitationintentioninvolvinginforma. tionsources, socio-psychologicalmotivations, anddestinationimages mouth]. JournalofTravelandTourismMarketing, 1999,[link widoczny dla zalogowanych],8 (3) :81-9o. [93Kim, S. & Yoon, Y. Thehierarchicaleffectsofaffectiveandconitivecomponentsontourismdestinationimage [J]. JournalofTravelandTourismMarketing, 2003,14 (2): I-22. [1o] Beerli, A. & Martin, J. D. Tourist'scharacteristicsandtheperceivedim. ageoftouristdestinations: Aquantitativeanalysis [J]. TourismManage-meat, 2004,25 (5) :623-636. [113Russel, J. A. Acircumplexmodelofaffect [J]. JournalofPersonalityandSocialPsychology,[link widoczny dla zalogowanych], 1980, (39) :1161-1i78. AStudyofTourismImagePerceptionBehaviorModel-ACaseStudyoftheChongqingResidentsandtheirPerceptionofShanghaiTourismImageYANGJie (SchoolofInternationalExchanges, ShanghaiSecondIndustrialUniversity, Shanghai201209, China) Abstract: Tourismdestinationimagehaeenconsideredasacriticalconceptinexaminingtourists'perceptionsandbehaviors. Thispaperconstructsthemodeloftourismimageperceptionandfindstherelationshipsoffamiliarity,[link widoczny dla zalogowanych], cognitiveimage, affectiveimageandtourismintentionthroughstructuralequationmodeling. Themajorfindingsaresummarizedasfollows: familiarityisthegreatestimpactfactoroftourismintention, withithavedirectandindirectimpactthroughthefourpaths,[link widoczny dla zalogowanych], thetotaleffectreached0.591; Thisisfollowedbycognitiveimageandemotionalimage, theimpacteffectsoftourismintentionarerespectively0.546and0.378. Keywords: tourismimage; perceptionbehavior; model194 [Editor: Lian Kai]
More articles related to topics:


[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.brydzyk.fora.pl Strona Główna -> Dyskusje brydżowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin