www.brydzyk.fora.pl
BRYDŻ DLA DREWNIAKÓW
» FAQ
» Szukaj
» Użytkownicy
» Grupy
» Galerie
» Rejestracja
» Profil
» Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
» Zaloguj
Forum www.brydzyk.fora.pl Strona Główna
->
Dyskusje brydżowe
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
BRYDŻ DLA DREWNIAKÓW
----------------
Przywitaj się brydżysto / brydżystko
Dyskusje brydżowe
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
defgf96tj
Wysłany: Czw 7:14, 20 Sty 2011
Temat postu: moncler outlet Tourism Image Perception Model - A
,
moncler outlet
Tourism Image Perception Model - A public perception as an example of the image of Shanghai Tourism
etivesandrejecters [J]. JournalofTravelResearch, l997, 36 (1) :35-43. [8] Baloglu, S. Apathanalyticmodelofvisitationintentioninvolvinginforma. tionsources, socio-psychologicalmotivations, anddestinationimages mouth]. JournalofTravelandTourismMarketing, 1999,
ugg schuhe
,8 (3) :81-9o. [93Kim, S. & Yoon, Y. Thehierarchicaleffectsofaffectiveandconitivecomponentsontourismdestinationimage [J]. JournalofTravelandTourismMarketing, 2003,14 (2): I-22. [1o] Beerli, A. & Martin, J. D. Tourist'scharacteristicsandtheperceivedim. ageoftouristdestinations: Aquantitativeanalysis [J]. TourismManage-meat, 2004,25 (5) :623-636. [113Russel, J. A. Acircumplexmodelofaffect [J]. JournalofPersonalityandSocialPsychology,
tory burch outlet
, 1980, (39) :1161-1i78. AStudyofTourismImagePerceptionBehaviorModel-ACaseStudyoftheChongqingResidentsandtheirPerceptionofShanghaiTourismImageYANGJie (SchoolofInternationalExchanges, ShanghaiSecondIndustrialUniversity, Shanghai201209, China) Abstract: Tourismdestinationimagehaeenconsideredasacriticalconceptinexaminingtourists'perceptionsandbehaviors. Thispaperconstructsthemodeloftourismimageperceptionandfindstherelationshipsoffamiliarity,
belstaff uomo
, cognitiveimage, affectiveimageandtourismintentionthroughstructuralequationmodeling. Themajorfindingsaresummarizedasfollows: familiarityisthegreatestimpactfactoroftourismintention, withithavedirectandindirectimpactthroughthefourpaths,
uggs boots cheap
, thetotaleffectreached0.591; Thisisfollowedbycognitiveimageandemotionalimage, theimpacteffectsoftourismintentionarerespectively0.546and0.378. Keywords: tourismimage; perceptionbehavior; model194 [Editor: Lian Kai]
More articles related to topics:
Computer Relay Protection Status and Prospects _940
UGG ブーツ Crankshaft bearing and connecting rod b
ugg italia In some provinces (autonomous regions a
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
subMildev
free theme by
spleen
&
Programosy
Regulamin