www.brydzyk.fora.pl
BRYDŻ DLA DREWNIAKÓW
» FAQ
» Szukaj
» Użytkownicy
» Grupy
» Galerie
» Rejestracja
» Profil
» Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
» Zaloguj
Forum www.brydzyk.fora.pl Strona Główna
->
Dyskusje brydżowe
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
BRYDŻ DLA DREWNIAKÓW
----------------
Przywitaj się brydżysto / brydżystko
Dyskusje brydżowe
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
bestclia355
Wysłany: Nie 12:13, 13 Mar 2011
Temat postu: Buy Herve Leger
s a win-win situation. If you screw up, the customer won't want to do business with you anyway. The big win is that you took a step closer to refining and polishing your skills in a low-risk situation. Practice makes permanent—no different than a professional golfer hitting hundreds of balls at the driving range. A C account is to a sales entrepreneur what a flight simulator is to a pilot developing a new skill. 2. Double their price. I don't necessarily mean literally double it,
Buy Herve Leger
, but certainly a price increase may be appropriate. Visit or call your C accounts with their revised pricing in your hot little hand. No doubt their reaction will be,
Herve Leger
, "Look at this, you increased my price." Your response is,
Herve Leger dresses
, "Yes,
Herve Leger Clothing
, I know." The revised price represents the lowest point at which you will do business with them. It's your line in the sand. Anything lower and you are simply not interested. The upside can be rewarding. If they accept your revised price, you now have a B or an A account. It is surprising how often they accept the revised pricing—and if they do be sure to nurture them to a solid B or possibly an A account. Another response you may hear from a C account is, "I can buy it cheaper elsewhere." That could very well be true and the natural tendency of a sales representative is to reduce the price until the customer agrees to buy. However, if the customer is unhappy with your lowest price-point, I suggest you use Lee Iaccoca's line: "If you feel you can get a better deal elsewhere
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
subMildev
free theme by
spleen
&
Programosy
Regulamin